02 maj 2011

Ont I Ögat!!!

E så trött. E inte direkt att det flyter på jobbet eller rättare sagt de e väl det de gör, med nöd och näppe.
E mycket nu kan man lugnt säga, mycket hänger på mig. Inget som jag tycker e jobbigt i sig eller inte skulle klara av.

MEN....

När man vet att det kommer sluta med att jag kommer få fixa allt, och då menar jag allt.
Ja ja nog gnällt.
Eller nej fan jag ska gnälla lite till ; )

Gned mig just i ögat efter jag börjat lipa när vi kolla på "En Unge I Minuten" på fingret hade jag citron kvar efter kvällsmaten, ni kan ju räkna ut hur det kändes.

Har blivit väldigt lipig och känslig sedan vi blev gravida, inget som jag egentligen tycker e jobbigt så länge man inte kombinerar det med citron då.

Imorgon e det rep igen ska blir ruskigt sköj....

Nä nu får det räcka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar