08 maj 2011

......

Igår lördag gick det tappra fyra in i lokalen och gick ut med en "liten" inspelning. Vi hade förberet oss bra men inte fan hjälpte det, men fan va jag e nöjd med resultatet, de andra grabbarna, mig själv, låtarna och mest Erik.

Jävligt imponerad, jösses han e grym...

Vi skulle efter inspelningen "dragit till det" och åkt till "Kåken" men av olika anledningar spreds bandet för vinden, själv åkte jag hem till min flickvän för att finnas där för henne då hon var ledsen.

Som sig bör e det arbetsdag imorgon inget jag direkt ser fram emot men ett måste.. Idag fick jag inget gjort .. nästan iallafall. Hämta saker på posten ifrån Ikea, börja installera vår digital tv och sen somna jag.

Sov fan i mig nästan 2,5h ...

Ja Ja får se om jag somnar ikväll. Nog om detta .. Nu lite om mitt liv som blivande pappa, en stolt sådan ; ) Bebis e lika vild som vanligt, har fått för mig att när jag lägger handen på magen börjar hon/han sparka..

Ja jag vet det e säkert bara sammanträffanden, en tanken att den skulle reagera på min beröring gör mig glad och lycklig.
Sanna mår åxå bra visst hon har ont ibland och känner av graviditeten men det kunde vart värre, man har ju hört skräck historier.

Nä nu ska jag kolla färdigt på "Hangover".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar