26 maj 2011

En Snabbis

Här kommer ett snabbt inlägg innan rasten e slut.

Efter helgens bravader har magen vart allt annat än bra. e fortfarande kass. Men, Men man får skylla sig själv ;

Söndagen va slapp och go svärföräldrarna kom förbi, snälle svärfar skall ficka vår fondväg.
Vi diskutera lite förberedelse arbete.

Jobbet släpar på inte alltid jätte roligt men ett måste.

I tisdag la Erik sista sången och jag la lite "hockeykör" nu e det lite mix som står på agendan.

Ikväll skall vi repa som trio och jag tänkte överaska grabbarna med tvånya låtar, kommer bli grymt. De går under arbetsnamnen P.O.W och Alabama..

Igår låg jag en stund och pratade med min lilla "bebis" jösses vilken respons sparka, slag och kullebyttor, hur fräckt som helst.

Som jag skrivit innan, tycker tiden gått ganska fort.

Snart kan jag stolt titulera mig Far, Pappa, Farsa U name it!!!

Kommer bli Succé...


Mamma och Pappa längtar Millie/Eddie ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar