12 maj 2011

Our Crib

Märk väl en ny lampa, dagens köp enligt Sanna själv ; )


Vår sköna soffa


Böcker, sprit och andra godsaker kan med fördel förvaras här




Såhär blev det efter vår senaste tripp till Ikea. Satan i gatan va jag e nöjd. Vilken idé Sanna kom med, jag gilla den ifrån första början men jösses så grymt hade jag inte trottatt det skulle bli.

Som bilden visar, en lite hörna med relaxmöjligheter. En god bok, lite musik eller en god whiskey.
Eller en plats att mysa med bebis eller skriva musik på. Nu ska jag och älsklingen äta lite och sen spela spelet jag fick av mina föredetta arbetskamrater på "Humlan"

I helgen blir det mer möbelköp, lite odlingar på balkongen men mest skall jag bara njuta att va ledig tillsammans med Sanna och "magen"..

Kommer ett inlägg senare skulle jag tro..

OVER AND OUT

2 kommentarer:

  1. skön hörna med "relaxmöjligheter" må jag säga!där kan sanna sitta när jag spelar hits för den lille goe bebben i magen!jag har en ny låt till den lille,den heter: "Ho Ho,vad gör du där inne(psychedelic version)". bra spelat idag hörru!

    folo

    SvaraRadera
  2. TAck Tack vi ne väldigt nyfikna på låten... ; )

    SvaraRadera